Dacia Jogger lansmanı ödüle doymuyor

11’inci Masters of Events by ACE of M.I.C.E. Awards merasiminde Dacia Jogger lansmanı En Güzel Lansman Aktifliği ve En Yeterli Aktiflik Yapımı mükafatlarını alarak başarılarına yenileri ekledi.

Turizm ve aktiflik kesiminin Oscarları olarak bilinen ve kesimin en uygunlarının ödüllendirildiği Masters of Events by ACE of M.I.C.E. Awards merasiminin 11’incisi, 9 Nisan Pazar günü gerçekleşti. Dacia Türkiye, OYAK Turizm Hizmetleri iş paydaşlığı ile ezber bozan bir kurguda gerçekleştirdiği Dacia Jogger lansmanıyla iki ödül birden kazanarak kıymetli bir muvaffakiyete daha imza attı.

Törende “En Uygun Lansman” ve “En Güzel Aktiflik Prodüksiyonu” mükafatlarını alan Jogger lansmanının her ayrıntısında birbirinden yaratıcı ve etkileyici ögeler, aktifliğin merkezinde konumlandırıldı. Iğdır ve Kars’ta organize edilen aktifliğin birinci adımı Iğdır’da 12 bin metrekarelik bir alana yayılan Tuzluca Mağaraları’nda gerçekleşti. Dacia’nın yenilenen yüzü ve ideolojisi mağara duvarlarında büsbütün aktifliğe özel olarak oluşturan “video mapping” yapımı ile sahnelendi. Dijital sanat şovlarıyla Dacia dünyasının merkezine dönüşen mağaranın farklı kısımlarında, profesyonel oyuncularla arabanın modülerliğine odaklanan sürpriz mizansenler hayata geçirildi. 22 projeksiyon ile oluşturulan görsel içerikler, dansçılar ve Jogger modeli ile ortak bir akışın içerisinde enstalasyonlar gerçekleştirildi. Oluşturulan yapay zeka konseptinin iştirakçiler ile teğe bir etkileşim kurduğu tertipte, Jogger’ın teknik ayrıntıları ise mağara içinde lansman için özel olarak tasarlanan konferans salonunda paylaşıldı. Yöreye has lezzetlerden oluşan, mağaranın loş atmosferinde gerçekleştirilen ‘Kayıp Yemek’ konseptiyle konuklara gastronomi tecrübesi de yaşatıldı.

Jogger’ın birinci sürüşlerine bölgenin gizemli coğrafyası konut sahipliği yaptı. Bir mağara içinde yapılan birinci test sürüşü tecrübesi ile başlayan; tabiat mükemmeli Gökkuşağı Dorukları, Aras Irmağı kıyıları ve Ani Antik Kenti’ni de kapsayan, kartpostallık imgelerin ortaya çıktığı rotalarda aracın sürüş kabiliyetlerine odaklanıldı. Tüm ayrıntılarında kişiselleştirmelerin düşünüldüğü lansmanda, her bir Jogger isme özel hazırlanırken; lansman alanı iştirakçileri maceraya çağıran bisiklet, tavan çadırı, kayak ekipleri ve port bagaj üzere aksesuarlarla donatıldı.

Dacia Türkiye, Jogger lansmanıyla ACE of M.I.C.E. Awards’tan kazandığı mükafatların yanı sıra Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği’nin 2022 Satış ve Bağlantı Ödülleri’nde basın mensupları tarafından da “Yılın Basın Lansmanı” seçilerek muvaffakiyetini kanıtlamıştı.

Ayrıca Küresel Renault’nun faaliyet gösterdiği tüm ülkelerdeki en düzgün bağlantı çalışmalarını ödüllendirdiği “Countries Challenge” yarışında finalist seçilerek milletlerarası platformda da takdirleri kazanmıştı.

>

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir